lørdag

DetErFarligOgFerdesPåVeienNårDetErGlatt

Jeg har klart og falle på glatta. Skulle gå ned en bakke der der var sand på fortauet og så var det plutselig ikke sand der lenger... Gråtende måtte jeg ringe en kompis som heldigvis hadde fri og kunne komme og hjelpe meg.

Foten er forstuet.
Det gjør vondt.
spesielt når jeg går i trapper, da gjør det VELDIG vondt.
Men jeg er på bedringens vei :)

Når jeg lå midt i byen hadde jeg så vondt at Torstein måtte BÆRE meg til bussstoppet og så inn på bussen. Jeg var hjemme fra skolen på fredag for å holde foten høyt men nå i dag har jeg vært på dugnad og gått LAAAANGT! På slutten måtte jeg ha hjelp til å gå for ankelen dunket og var sliten, men som tidligere sakt:

" Det som ikke dreper oss, gjør oss sterkere"

Nå skal foten få hvile litt og bli sterk, og jeg skal til Tiril, my tucking mokk, som jeg ikke har sett på evigheter, det blir digg! <3 Skal du noe kjekt i kveld?
see you soon
katrine ♥

1 kommentar:

  1. det hørtes fææælt ut!! uff, stakkars deg </3

    SvarSlett