onsdag

Summer in the City

Jeg sto opp nå , 09:45. Skolen starter ikke før 11:15 i dag, vi skal på kino.

Det første jeg gjør når jeg våkner er å dra fra gardinene. Hva ser jeg da? Strålende sol, skyfri himmel - en perfekt dag til å være ute på! Nå skal jeg bare kle meg og så spasere ned til byen, se "en ganske snill mann" og så dra til frisøren :) Ikke en helt feil skoledag det nei! hehe

Er du klar for sommer?


Hør denne sangen, den er DRITFIN:
Regina Spektor – Summer In The City

see you soon
- katrine

4 kommentarer:

  1. Kathrine - litt lettere?14. april 2010 kl. 10:03

    SOMMER!

    SvarSlett
  2. slakking! :P

    Men joa, gleder meg til sommer, sommer og deg på besøk <3

    SvarSlett
  3. "When it's summer in the city
    And you're so long gone from the city
    I start to miss you, baby, sometimes"
    - Av og til er sommer på landet flott, av og til er sommer i byen flott. Det kommer nok ann på

    Men eg må si navnebroren til sangen e hakket bedre :P http://open.spotify.com/track/7AzFID6u1b3zIWbd9pb8Dk

    SvarSlett
  4. åååå, fikk sykt sommerfeeling av det bildet!

    SvarSlett