onsdag

Dancing in the moonlight

Hjertet i halsen, tankene på listen som henger ute ved resepsjonen.
"hvorfor bruker Monica så lang tid??"

Regine og jeg satt og så på Pocoyo (søk det på youtube det er fantastisk). Vi ventet på Monica som skulle sjekke om vi hadde kommet opp i skriftlig eksamen... Blikket hennes når hun kom inn var umulig å lese og umulig å misforstå, hun hadde kommet opp. Hun og Regine i matte skriftlig. Utrolig surt med mindre man er et mattegeni slik som Katrine, som håper hun kommer opp (hun gjorde det og).

lalalala leseregler er morsomt!

Jeg gruer meg
til muntlig eksamen,
nå vet jeg med sikerhet at jeg kommer opp
spørsmålet er bare hva???


Likevel vil jeg sprette champagnen og feire til krampa tar meg!!! Jeg slipper skriftlig eksamen, jeg slipper vippeprøve i matte, jeg fikk 4er på heldagsprøve i matte og NÅ FÅR JEG 4ER I MATTE !!! For ei som meg, som sliter med s-matten, er det helt villt og jeg er utrolig stolt over meg selv! :)


see you soon
- katrine♥

2 kommentarer:

  1. Po-Po-Pokerface!! hehe! thats me ;D

    SvarSlett
  2. Det går fint :) Og gratulerer så masse med å ikke komme opp!!

    SvarSlett