fredag

Helgekos

uffda, matten gikk, ehm, nei jeg vet ikke. Det føles ut som en katastrofe samtidig som jeg lurer på om jeg kanskje fikk til del 2 ok... Hm, jeg får smøre megmed tålmodighet og vente på karakteren.


I går var jeg skikkelig lei av matte. JEG VIL HA HELG!


Vel, det kan jeg krysse av på listen min. Nå skal jeg nemlig snart ut i jaquzzien med verdens søteste venninner! Vi bor for øyeblikket alene sammen på landet, kan sole oss toppløse, le høyt, tulle og kose oss MASSE! God hjemmelaget mat, søte hunder, nydelig vær og fantastiske jenter -tror nesten ikke jeg kan få det bedre! :)


see yah
- katrine♥

2 kommentarer:

  1. ah, hørtes deilig ut!

    SvarSlett
  2. Hvis ikkje matten gikk så bra har du jo alltids ein gudd Nynorsk karakter å leve på.. på ekte Bjørgsk '' d e respekt å skåre så bra på nynorsk'' ooog!! det beste '' det e bra å ha Katrine på rett spor igjenn'' <3

    SvarSlett