torsdag

PS: du er en kvinne nå.

"kvinne" eller "dame" er nok ikke et ord folk vil bruke om meg. Likevel sto det i et bursdagskort.

Kanskje jeg er litt dame nå. I går var jeg ganske damete. Jeg liker følelsen av å være litt dannet.
Høre på Jazz.
Drikke kaffe.
Sippe på et vinglass.
Gå på kafé
 Mamma er en tullete dame! Jeg liker min Mamma <3

Det er greit å bli voksen, å oppføre seg dannet og å bli beskrevet som en dame. Så lenge jeg ikke mister meg selv. Det er nemlig ikke like greit hvis jeg slutter å være fjortiss, å være et barn. Tulle i snøen, rulle i gresset, bade og leke.
Aldri aldri aldri skal jeg miste barnet i meg!

Aldri for evig og alltid og alltid en gang mer enn alle andre!

2 kommentarer:

  1. ucallmeicalluweworktogetherye?

    SvarSlett
  2. Er det en naken mann din mamma ser på gjennom vinduet?

    Og du virker ikke som en FOR voksen person, litt vims, litt tullete, veldig glad og 18. Er det ikke slik det skal være?

    SvarSlett