torsdag

unpakking and homerulling

Jeg pakket ut av kofferten i går, det tok meg kun 3 dager og nå er rommet ryddig og 10 par nye sko er plassert i skohyllen jeg måtte lage meg i kjoleskapet mitt. Jelly beans står på rekke og rad på pulten min og skapet er fullt av nye, lekre klær  - ah, livet er herlig!

Mamma fikk seg også nye sko :)

Jeg sov tre timer i går, midt på dagen. Ikke fordi jeg bestemte meg for at nå skal jeg sove, men fordi jeg fysisk ikke klarte å holde meg våken. Det var utrolig merkelig å våkne til et halvmørkt rom å vite at det snart var på tide å legge seg.

Merkelig nok ble jeg trøtt
og sovingen ble ikke noe problem.
 Jeg var ikke trøtt på skolen i dag,
det var utrolig digg!
 
Look at her shoes!(jeg fikk meg nye "jogge"sko i London)

Nå skal Regine og jeg rulle hjem. Vi skal prøve å holde oss der det er gress ettersom man lett kan skade hodet eller ødelegge klærne om man ruller på asfalten. Vi kan ikke riskirere slike skader nå før eksamen, men vi kan ikke la være å rulle likevel.

Ha en rullende flott dag!

see you soon
- katrine

1 kommentar:

  1. Hahaha, er det på voksmuseet i London du har tatt det siste bildet eller? Og jeg håper du kjøpte mer enn kun joggesko?...

    SvarSlett