lørdag

The sun always shines on tv

Men i dag skinner den både ute og inne og i hjertet og i sinnet! Gine og jeg har hentet og betalt russebilen som nå står utenfor huset mitt og stråler i solen. Jeg sitter inne og nyter synet. Virkelig, nei VIRKELIG, det føles bra!! Monia og jeg skal spise nachos og sladre og tulle og jeg skal riste oppgitt på hodet over alt det dumme hun finner på. Hun skal på kino (UTEN MEG

Ida Maria – Queen Of The World

I morgen blir det også en fin dag! Først skal vi vaske vidunderet, planlegge pimping og se på forsikring. Derretter skal jeg hjelpe min kjære Johan Marius med muntlig eksamensoppgave (det er matte så jeg ødelegger nok mer enn jeg hjelper, men hva gjør vel det? ). På kvelden drar jeg og SIGNE for å se sexandthecity2 på kino!!!!!!! JA - jeg gleder meg :):):):):)


Jeg har flyttet tilbake på rommet mitt nå, skal pusse det opp litt tror jeg. Må bare først finne ut hvos jeg skal gjemme alt rotet mitt og hvilken av mine 10 000 idéer jeg skal bruke... Jaja, time will tell.

1 kommentar:

  1. rommet ditt så veldig ryddig ut, hvis du ser hvor jeg vil? ;) and that was a sexy skirt <3

    SvarSlett