tirsdag

Undres om du vet at jeg besøkte deg i går.
Undres på om vi treffes til slutt.
Undres på om jeg savner deg fordi du er borte eller fordi jeg vet det er meningen jeg skal savne deg...

Tenker på hvordan jeg skal få gjort alt jeg må.
- og alt jeg bør og vil.
Tenker på hvordan jeg skal få med meg alt jeg trenger å ha med meg, til sørlandet, på festival (!!) og leir.
Tenker på utsikten jeg har over hustak og piper (*iheart*)

Lurer på om det er mulig å åpne døren uten å slippe deg helt inn.
Lurer på om jeg bør ta en powernap -selv om jeg fra før av er superwoman.
Lurer på hvordan jeg skal hoppe for å lande best mulig, helst på alle fire (eller i mitt tilfelle: to...)


Lurer på om jeg undrer, tenker og lurer på de riktige tingene
- på de riktige tidspunktene...

1 kommentar:

  1. “Thinking is the greatest torture in the world for most people.”
    - Ukjent

    “To live is to think.”
    - Cicero

    Det e visst noe eg også har lurt på ganske mange ganger - om det vi tenker e noe som skal tenkes, eller om vi bare lever alene, inne i vårt eget kaotiske hode, der ingenting egentlig gir mening.

    ... Men eg tror ikke det går an å tenke slik...

    SvarSlett