mandag



Søsteren min har klart å slette

alle bildene på denrelativt nye dataen min... Heldigvis
 fortalte hun det til meg på en dag der jeg var
 i et veldig godt humør
(takket være fantastiske venner
og en kjekk første-skoledag-dag),
slik at jeg ikke ble såååå lei meg.....



Nå får jeg bare håpe det hovedsakelig var slike bilder som ble slettet:







For om det var slike bilder tror jeg det er litt tristere: 



Det finner jeg tidsnok ut,
og frem til da
tror jeg det er best å holde seg så nøytral som mulig.
Første skoledag er over og siste feriedag er historie. Av en eller annen grunn tror jeg dette året (2010/2011) kommer til å gå fortere enn noe annet år. Kun fordi jeg skulle ønske det kunne vare for evig.....

(og om jeg depper over bilder som er borte,
får jeg bare ta noen nye med Monica)

Oh, how I love you girl <3

1 kommentar: