lørdag


I det musikken startet var jeg i himmelen. Jeg svevde på en sky av toner og ord fra bandet og kom ikke ned før de var helt ferdige. Hvor lenge det varte, har jeg ingen anelse om. Bandet var fantastiske, været var perfekt, menneskene rundt meg var magiske!... -bedre kan man nesten ikke få det!


De andre konsertene var også fantastiske, hver på sin unike måte. Jeg liker virkelig festivaler, det er så variert og morsomt og fullt av liv. Ja, gårsdagens konserter var utrolig bra, alle sammen! Likevel, de andre kunne ikke måle seg.

5 kommentarer:

  1. fytti så sliten eg va!

    SvarSlett
  2. band of horseees<3

    SvarSlett
  3. helt til venstre med hvit genser, hvem er det? og er hun singel? ;)

    SvarSlett
  4. Oi, var eg så våt etter Skambankt? :P Men alt var konge<3

    SvarSlett