torsdag

Klarer ikke helt verken å forstå eller beskrive den følelsen som brer seg i meg nå.
En blanding av stresset over alt jeg bør få gjort før jeg legger meg 
og lysten til å legge meg nå. 
Gleden over å komme meg bort en stund, selv om jeg ikke er helt sikker på om jeg gleder meg til å dra. 

En blanding av savnet jeg vet kommer (selv om det bare er en helg) og det faktum at jeg gleder meg litt til savnet. Det gjør det så fint å treffes igjen. 

Jeg er sint, fordi de snakker til meg som om jeg er dum, men glad fordi de er så fantastiske og fordi jeg er glad i dag. 

Redd for det som kommer på mandag, (spesielt når du ikke kan være der å redde meg), selv om jeg har gledet meg til det i over et halvt år (!). 

Jeg er full av tanker, men likevel helt tom. Jeg er alt og ingenting, ingenting og alt. 

Egentlig, lurer jeg på om jeg kanskje liker denne følelsen.
Nå, i hvert fall.

1 kommentar:

  1. Fritenkende... det kan jeg like! Vi snakkes på møtet på mandag! ta med dine kloke ord og del dine tanker i forsamlinga.

    SvarSlett