tirsdag

Lavvo som nesten raser ned av vinden, regn og regntøy, surring med tau, spikking av pinner, kodeløsing, førstehjelp, fantastiske mennesker, sene kvelder, våkne timer på natten, tidlige morgener, flaggheis, gjørme, svette, latter og tårer, turmat, kakao --> en ekte speidertur!

Dette har jeg savnet kjenner jeg. Utelivet, teltlivet, speiderlivet. Ah, for et herlig liv! Maren, Sophie og meg var jentelaget fra vårt roverlag som skulle konkurrere på 5-kampen i Bø i helgen. 5 oppgaver, dessverre ble Sophie syk halvveis så Maren og jeg måtte klare oss alene på slutten. 

Hinderløype laget for tre personer? INGET PROBLEM!!

Vi vant kanskje ikke noen plassering men fytti vi hadde det kjekt. Og Maren: det er ingen jeg heller vil ende opp alene med enn deg! Du er fantastisk <3 

4 kommentarer:

  1. SPEIDEEEERN! JEG ER SÅ GLAD I DEI!

    SvarSlett
  2. ooo! Hvordan viste du at jeg hadde en ting for møkkete, svette, grinete og kakaodrinkende speidere? ASL????

    SvarSlett
  3. skittent, jeg liker det! <3 la oss rulle i søla sammen ;)

    SvarSlett
  4. Back off Handsome!!!!

    Big is in town

    SvarSlett