fredag

Sippeinnlegg:

Å sitte oppe til kl 12 å lese til prøve gjorde meg ingenting. Å ikke få sove etterpå fordi jeg kaldsvettet, frøs og hostet hele tiden var mindre kult. Da jeg våknet kl 8 etter å ha sovet 2 timer og nesten besvimte i det jeg sto opp -da syntes jeg synd på meg selv.

Vondt i halsen, vond i hodet, vond i kroppen og superutslitt 
--> that's my name, Honey!

Likevel må jeg karre meg på skolen snart, få levert norskstilen min (igjen), handle bursdagsgave(r) i byen, prøve å få en powernap når jeg kommer hjem for så å dra i PinkParty :)


Hvordan jeg fysisk skal komme meg gjennom denne dagen?
Piller kanskje?
Nei, jeg vet ikke helt.
Jeg får putte på mitt fineste smil og bare go with the flow

2 kommentarer:

  1. ukult! kom hit skal jeg gjøre deg frisk med min supermagiske te med chili og honing (husker du? :P )

    SvarSlett