torsdag

...savner deg også pus! Mye mer enn jeg var klar over, tusen takk for at du får meg til å innse det <3 bare synd du drar med en gang, jeg vil så gjerne ha ferien med deg, spise smulpaj, drikke eplevin, se på film i sofaen under pledd og spoone hele natten til du fysisk sparker til meg for å få meg opp. Jeg savner våre slakke morgener, tur i nærmiljøet i i allslags vær og med kameraet parat! Jeg savner å sitte inni en liten grotte i fjellet mens det regner og drypper rundt oss.... Jeg lengter etter snakking om natten når begge egentlig burde sove, sladder, latter, tull og himling med øynene. Jeg savner alt, jeg savner deg, jeg savner oss.

Kos deg i det store utenforland, men kom fort hjem til meg igjen! 

Lengting er ikke min sterkeste side, 
det spiser meg opp innvendig...
...den eneste jeg vil skal spise meg,
det er deg...





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar