mandag

Å telle tusenvis av babymatprodukter på Rimi setter tankene litt i sving. Spesielt når man ikke har noe bedre å tenke på der og da. Ikke at jeg har lyst til å bli gravid nå eller noe, men det er mye man skal tenke og huske på, mange valg man skal ta. For eksempel: Lapskaus eller fiskegrateng til den lille til middag? 


















En hel dag på stavanger forum med foredrag, virkelige historier, skuespill og tullete komikere setter også tankene i sving. Hvem er jeg? Hvor er du?, er du virkelig her for meg, ordentlig og virkelig og kun fordi du vil? Hva skal skje med fremtiden? Hvordan har folk det egentlig? Er jeg oppmerksom nok? Er jeg overfladisk? Krever jeg for mye? tusenvis av spørsmål og tanker, kjenner jeg trenger en løpetur! 


27 meldinger ligger i kladden på mobilen min. 
Det er bare de jeg har valgt ikke å sende deg... 

Merkelig nok har jeg på følelsen av at det kommer til å bli enda flere fremover.

3 kommentarer:

  1. Jeg er her kjære deg <3 og du vet: når du er klar er jeg klar ;) hehe, plis send de meldingene da! JEG DØR!

    SvarSlett
  2. du skriver fantastisk!

    SvarSlett
  3. Takk for den frekke meldingen din søta, elsker deg mer enn du tror og du vet hva jeg egentlig føler for deg.

    SvarSlett