søndag

Heisann, fått med deg siste store nytt i livet mitt? JEG ER 19 ÅR! I tillegg til dette går jeg i 3.klasse på videregående skole i stavanger. Vet du hva det betyr?

På livets vei, fulle av eventyr :)
Neste år er jeg fri, jeg kan bestemme selv hva jeg vil eller ikke vil gjøre; passe på meg selv, planlegge min egen hverdag, spise det jeg vil, og ja: skaffe mine egne penger... Lyder det ikke digg? Bestemme selv, være fri, nyte livet. Hm, FUCK DET!

Yes, du leste riktig: fuck det. Det er nemlig ikke så digg, med mindre du hvet hvem du er eller hva du vil eller hvordan du vil tilbringe tiden mens du finnes dette ut. Jeg har valg og jeg klarer ikke velge. Årh, jeg savner tiden der alt var morsomt og tullete. 
Savner å spise slik jeg vil, og da helst med hele ansiktet.

Savner å spise gele med sugerør.

Savner å leke gutt, kaste spyd fra terassen og late som om vi slår verdensrekord -hver gang. 
Savner å leke at vi er gutter, eller å lage gjemmested av madrasser på hemsen og spille kort.

Jeg savner å bade naken for så å sole meg naken for så igjen å leke naken. Jeg savner å le krampeaktig, ikke fordi ting er morsomt men fordi jeg liker å le.

Skulle ønske jeg var liten igjen....
......med hele verden for mine føtter
og en mamma som tok alle viktige avgjørelser.

3 kommentarer:

  1. du ska jo på høyskole! så ska du redde verden ettepå :)

    SvarSlett
  2. gå ut på veranden, kast spyd og lat så du vinn vm. spis gele mæ sugerør å gå å bad naken.... e d egentli så mykje bedre..? Men skjønna pointe! ;D

    SvarSlett
  3. eg tror du egentlig bare har lyst å vr ein gutt.
    kjønnsforvirra? :)

    SvarSlett