mandag

Warning, masse tekst, ingen bilder:

Så saken er den, jeg har ikke godt av å være syk... Jeg har ikke godt av å ligge å kjede meg, av å ta dumme tester på nettet, elle å se på alle disse amerikanske seriene og filmene som går på tv på dagtid. 

"Hvorfor har hun ikke det?" tenker du gjerne, "klarer hun ikke se hvor tåpelig det hele er?". Vel, med en kropp og et hodet som er utslitt, og halvveis sovende på sofaen så nei, da merker jeg at hodet blir manipulerer og tvistet til jeg ender gråtende og uffende over den minste lille hendelse. Det burde være ulovlig...

Som du sikkert har forstått sitter jeg nå og tenker og drømmer om liv og død, kjærlighet og sykehus. Jeg grøsser over ulykker og alt jeg kommer til å angre på at jeg ikke har sagt eller gjort hvis jeg skulle dø nå. Og så skulle jeg ønske noen kalte meg "pretty girl". Bare fordi jeg smelter hver gang i en viss scene i en viss episode av en viss serie når eg viss person sier det til en annen.

  ah *hjerte som smelter og jente som smiler mellom syke, våte øyne*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar