tirsdag

ordentlig lenge har jeg ønsket meg en Ipod/musikkspiller, samme hvilken bare jeg kan fylle den med deilige noter og ta med meg musikken dit jeg er. NÅ HAR JEG SJANSEN!!!


Hvis du er en engel, bruker du to minutter av livet ditt på å melde deg inn her og skriver at det er jeg som verver deg. Og så får jeg en (ikke på den måten at jeg kan kanskje muligens vinne en, neida: JEG FÅR EN! (hvis jeg verver mange nok...) ) værsåsnill, trykk linken:

http://www.studenttorget.no/?partner=6db1cdf2e515a0b30a60b118107782c9



Siden i seg selv er faktisk heller ikke så dum, masse tips om studentliv og utdanning og skole osv osv... + du får medlemstilbud i butikker og hos forhandlere som er kjekke å ha litt tilbud på når studentøkonomien slår inn, hehe.

Og hvis du er redd for spam: min søster sier det finnes ingen, du får et nyhetsbrev en gang og vil du ikke ha flere så sier du bare nei :)


JEG SYNES




DU




SKAL GJØRE DET! 




(do it for me, pretty please<3 ) 



3 kommentarer: