onsdag

Dagene går i surr, klarer ikke helt henge med lenger. Er det tirsdag i dag? Nei, onsdag var det ja. Lese, spise, sove, lese, eksamen, sove, spise, sove lese, lese, spise, lese, sove, eksamen..... Det er bare to eksamener, men kroppen min driver fremdeles og bygger seg opp etter russetiden. De dagene er og et eneste blurr. Man husker hva som har skjedd og med hvem men om det var den helgen eller helgen før? Onsdag eller fredag? Det er ikke så lett...

Nå har jeg hatt eksamen i politikk og menneskerettigheter, jeg er sliten. Hodet er så fullt av inntrykk og tanker at jeg ikke helt klarer å forberede meg til eksamen i norsk i morgen. Men spennende var det, et kjekt tema og FYTTI, alt man misser av å ikke holde seg oppdatert i nyhetsbildet over verden. Ik, jeg føler meg liten og dum og uvitende. Well, får se å gjøre noe med det da!

Som for eksempel å legge seg? Ja.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar