mandag

Kom inn på kongsgård. Et år for sent vil gjerne mange si, men jeg bryr meg ikke. Som min far pleier si: bedre sent enn aldri. (Det er det han sier når han ikke synger at "alle kaller meg for siste mann, men jeg når frem" eller roper høyt at "det blir ikke kjekt før jeg kommer frem uansett"). Min pappa er en flott mann. Kongsgård er en flott skole!

Og skal jeg fortelle deg en hemmelighet? Kongsgård kan være kremen alt de vil for min del. Skryt av lærere, karakterer og engasjement alt du vil, jeg vet det allerede. Det bryr meg ikke lenger. (det var hemmeligheten). En til? Vel, jeg er evig takknemlig og glad for at jeg ikke kom inn i 1. klasse. Hetland er mitt hjem, det er min skole og det er PERFEKT! Kunne ikke hatt tre bedre år, blitt kjent med finere mennesker eller endt opp så bra som jeg har uten min kjære Hetland.

Det var egentlig det. Random? ikke egentlig. Dersom du kjenner meg.

1 kommentar: