søndag

Det nye året

Nytt år, nye måneder, uker, dager, timer, minutter og sekunder. Nye venner, nye utfordringer og muligheter. Nye sorger og gleder, gråt og latter. Nytt år, ny tid :)


2009 var alt man kan tenke seg, glade tårer og triste tårer, falsk latter og ekte latter, gamle venner og nye venner. skole, lekser, karakterer, speider, dansing, familie, reise. Sol og snø og vind og regn.
Jeg så for meg og fantaserte om en hel verden som lå ved mine føtter. En verden som bare ventet på meg og mine drømmer. Jeg skulle oppleve den, følge drømmene mine, reise, beholde gamle venner samtidig som jeg fikk meg en utdanning, familie, erfaringer og nye venner.

Turene jeg ikke glemmer så raskt......

Sannsynligvis levde jeg litt i en drømmeverden i 2009. en liten boble på en måte. Så klart hadde jeg masse nedturer, det nekter jeg ikke for i det hele tatt men likevel, jeg tok nok litt lett på ting. Kanskje fordi jeg før sommeren fant meg verdens herligste gutt som ville være med meg akkurat slik jeg er, en som elsket meg på grunn av feilene mine og ikke tross av dem. Kanskje fordi jeg fikk meg masse nye venner som sto bak meg og som støttet meg gjennom tiden når han flyttet hjem igjen og vi to ikke lenger var oss. Venner som jeg har grått og ledd med. Gamle venner jeg har knyttet sterkere bånd til og nye venner jeg har blitt kjent med og lært å bli glad i <3


Minner fra Hetland vgs i 2009(:

Denne drømmeverdenen har jeg vokst ut av nå. Jeg drømmer fremdeles om en verden jeg skal oppleve og reise i. Det eneste er at nå er jeg ikke så sikker på alt det andre. Jeg har erfart at gamle vennner forsvinner og at nye venner ikke alltid er helt perfekte de heller. Hva jeg skal bli? hvor jeg ender opp? og slike ting, de er uklare som dugg på vinduet etter en lang varm dusj. Jeg får vente å se. Grunnen til denne drastiske endringen er egentlig bare så enkel som at noen sprakk boblen til min drømmeverden.


Noen nye og gamle venner fra året som var :)
Nyttårsaften gikk fra "the time of my life" til et "helvete uten like". Uten å gå mer inn på det satt jeg alene fra halv tolv og ut kvelden i et hus som var fullt av knuste glass og sølt drikke og så på fyrverkeriet utenfor kjøkkenvinduet gjennom. Jeg kvittet meg med en side av meg selv den kvelden, en del av meg har jeg lagt opp på en hylle sammen med noen gamle venner. Jeg kaster dem ikke for minnene er mange og flotte men jeg vet ikke hvordan jeg skal oppføre meg rundt dem lenger. om jeg i det hele tatt vil se dem igjen. Uansett så sies det at
"det som ikke dreper oss, gjør oss sterkere"


Ettersom jeg ikke har dødd tenker jeg at en smell i årsskiftet tyde på et helt knallbra år!!! Eller hva tenker du?

Nytt år, ny tid, nye muligheter, ny blogg :)


GODT NYTTÅR FOLKENS !!!




see you soon ;)
Katrine♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar