tirsdag

Hvem er egentlig Katrine?

Uffda, det andre innlegget ble kanskje litt negativt vinklet med nyttårsdrit og hele pakken... Jeg er kanskje litt negativ for tiden i og med at jeg krangler helt sinnsykt med ei jeg har kjent siden vi var 6 år. Vi har vært bestevenner siden 4. klasse og nå tror jeg hele vennskapet er på vei til søppelhaugen :(


Uansett så kommer ikke dette til å bli en "jeg-er-kjempelei-meg-og-trenger-trøst-og-jeg-vil-at-alle-skal-få-vite-hvor-fælt-jeg-har-det"-blogg. Det er nemlig ikke meg i det hele tatt!


HEI !

Jeg heter Katrine og er 17 år gammel. Om 37 dager, den 11.februar blir jeg 18 år og jeg gleder med SÅ mye!!! Signe og Monica, to veldig gode venner jeg har fyller 18 samme dag som meg, hvor kult er ikke det???, jeg bare spør.
Som regel er jeg ei sprudlende jente, full av liv og latter og godt humør. Hvor jeg er eller hvem jeg er med har ikke så utrolig mye å si, jeg klarer alltid å kose meg på en eller annen måte, hehe.

Sommerminner <3>


Så klart er jeg støtt og stadig lei meg eller sint eller noe slikt og kunsten å stresse er sannsynligvis en av de tingene jeg kan best. Arbeid under press er null stress burde kanskje være yndlingssitatet mitt men det er det ikke.

"du er ikke større enn deg selv" og "hvorfor være stor når man er lykkelig som liten" er kanskje mer mine sitater. Kan godt ha noe med det å gjøre at jeg er ca 160cm høy fra under foten til toppen av hodet, og det er på en god dag, hehe. Jeg trives med høyden min selv om den ikke akkurat gjør meg VELDIG flink i hverken høydehopp eller treklatring - men hva skal man med slike ting? Jeg er perfekt høy, nyter livet og ser NYDELIG ut i sko med høye hæler :)



Meg; en speider som hater edderkopper :P
Jeg er redd for høyder, edderkopper og lyder i mørket. Folk som går etter meg når jeg går hjemover på kvelden er alltid voldtektsmenn og kiling er noe av det styggeste du kan gjøre mot meg.


Jeg liker å ligge i soveposen i et vanntett telt og høre på regne, lese i sol eller snø, små unyttige dippedutter, blomster, fine bilder, turer med venner og mye mye mer!

Ellers, hm, blå øyne, brunt hår (krøllete akkurat nå fordi jeg har tatt permanent),veldig glad i fargen blå, lakkerte negler uansett om jeg er på ball eller speidertur, liker lukten av bål.... Jah, det er vel strengt tatt ikke mer å si nå?


mini-me :)

see you soon
Katrine♥

3 kommentarer:

  1. det var utrolig irriterende med den lille skriften men det var kanskje et uhell :P hehe

    Liker starten av bloggen din og gleder meg til resten :)

    SvarSlett
  2. årh, sorry rotet!!! d va ikkje meiningen, hehe

    SvarSlett