søndag

3 "små" ord

Tre ord alle vil hørre. Tre ord alle drømmer om. Tre ord vi alle lengter etter.



LET'S GET NAKED! 

Jeg kom bare plutselig på filmen "Valentinesday" som jeg så på kino for en stund tilbake. Den var dritbra og supermorsom!!


Men det var ikke dette jeg tenkte på med 3 "små" ord. Jeg vil oppsummere helgen min til dere alle.

 3 ord
- Fredag.
- Lørdag.
- Søndag. 

3 "små" ord
- Hyttetur med flotte jenter♥:  sommer, uno, latter og kos.
- Bursdagsfeiring på madla: Topp kveld med flotte folk som jeg er veldig glad i
- Dobbelt dagen derpå: Sliten i gresset og drømmer meg bort i haikudikt (som blir lest av Johan Marius), planlegge maraton med Torstein og Johan, er sliten i familieselskap og innser at jeg synes litt synd på ham som en gang skal gifte seg med meg (ettersom han kommer til å få gjennomgå av familien min).


Ord nummer 4?
- God natt :)

see you soon
- katrine

8 kommentarer: