fredag

out for the weekend :)

DET ER HELG DET ER HELG DET ER HELG!


Og jeg skal nyte den til det fulle. Hyttetur om noen strakser til i morgen og så i Elise og Thale sin bursdagsfeiring og førfeiring på lørdag. På søndag skal jeg henge med min afrokompis Johan Marius :) Jeg gleder meg!! (bare synd helgen er så kort... hehe) Skal du noe kjekt i helgen? 
ja de er gale og ja jeg gleder meg til denne turen :):):) <3


hm, har jeg husket alt mon tro?....


Mat og drikke til hyttetur - check
Varme og kalde klær - check
Badetøy - supercheck!
P-pillene (som jeg pleier å glemme når jeg drar...) - check
kopp og godt humør - CHECK :) 


Gave til bursdagsbarna? - check!
Rydding av rom - uncheck....


superkul genser - check!




wops, ser ut somom jeg har dårlig tid... hehe


God helg alle sammen :) 

see you soon
- katrine 

1 kommentar: