onsdag

Endelig!

Jeg føler meg voksen.
Jeg kjenner vinden rusker i håret mitt.

Hm, noe er galt, noe er annerledes, noe er nytt....


Lufta er ikke lenger kald og vondt, den er deilig. Katrine vandrer gjennom byens gater ikledd en oransje "strikke"jakke med bare en liten veske og et mappe med papirer.

Jakken er dritkul, lånt av min elskede mor med et bånd i livet fordi det egentlig er drukningsdøden. Men det funker, og det funker bra. Jeg føler meg vel og jeg kjenner vårluften, den deilige vårluften.

Mappen med papirer fikk jeg i banken, den er full av papirer jeg har signer og regler jeg egentlig ikke trenger å lese, jeg gjør det likevel. Jeg sitter på rommet mitt og leser papirene, prøver å lese hvertfall. Blikket forsvinner ut vinduet, noen gutter sitter og selger kaker og saft som de "har laget selv". Jeg husker selv jeg satt og solgte gamle leker og tull, håpet å få nok penger til å kunne kjøpe et par slikkepinner. Ah, barndomsminner :) Barndomsminner og vårluft, deilig vårluft.

det er middagstid :)

see you soon
- katrine 

3 kommentarer:

  1. Haha, for en utrolig kul blogg!

    SvarSlett
  2. WISH at du klarte å skjule denne bloggen for MOI! neidadu, fant den gjorde jeg og digger den gjør jeg.

    "Voksne" jenta mi <3 Gleder meg til å få se ditt nye bankkort :)

    SvarSlett