tirsdag

waking up

Ett eller annet gikk fryktelig galt i går.
Jeg sovnet halv 3 og våknet igjen halv 9. Tenkte egentlig å snu meg og sove videre men tror du jeg gjorde det?

Nei, jeg sto opp, la meg i badekaret og ble liggende der i to timer (da var det ikke mye igjen av verken badeskummet eller meg da kan du tro)
  
Noe gikk fryktelig galt i går.
Jeg la meg med tungt sinn og sov dårlig. Jeg husker ikke helt hva som gjorde i går så veldig galt, men hva enn det var så kommer jeg nok på det. Og uansett, det er historie og dagen i dag ser ut til å bli flott!

Jeg liker å våkne av meg selv, det er utrolig deilig! Og nå skal jeg fikse vekkerklokken min med lys som liksom skal vekke meg gradvis. Om det funker? Time will tell.....


see you soon
- katrine

2 kommentarer:

  1. Det er rart det der, hvordan ting blir mye mindre etter en natts søvn...

    SvarSlett
  2. Skjer med at du bytter mellom blogg.no og denne bloggen som eg aldri har set før? :P

    SvarSlett