fredag

Imagination

Hadde engelsk skrivestil på onsdag, som du ser under her gikk det ikke så bra....
Fantasien min var alle andre steder enn på den talen jeg skulle skrive og enogenhalv time av heldagen gikk med til å stirre ut av vinduet. 
Er det meningen pc'en skal gå i dvale 3 ganger i løpet av heldag i Engelsk?

Jeg tror ikke det er slik det skal være, men tankene mine var virkelig ikke på skolen i det hele tatt. De fløy over Neverland med Peter Pan og Wendy og alle småguttene. De sloss med Kaptein Krok og de danset med Tingeling. Jeg elsker den filmen; "Finding Neverland" !

Nå er jeg lei av å skrive...

Jeg tenker å legge meg nå, drømme om å gå barføtt på varm sandstrand. Eller å fly med alver og enhjørninger. Hvem vet? I morgen er en ny dag og jeg skal våkne opp til mitt sørlandsparadis (jeg er nemlig i Arendal nå). Ah, jeg liker dette livet :)

GOD NATT :) 

see you soon
- katrine♥

4 kommentarer:

  1. det er ikke meningen...

    SvarSlett
  2. lalalala jegheterkatrine oglalalala jegvilhjem
    lalala jegheterkatrine oglalala brilleneliggerhjemme
    lalala jegharvondtihodet oglalala jegheterkatrine ?

    haha, random -got to love it <3

    SvarSlett
  3. Høres ut som en veldig god tentamen!
    sv: Det var et utdrag fra bibelen inni. Likte konseptet, og hang den fint opp igjen, men den er borte nå. Hang nedenfor Valbergtårnet.

    SvarSlett