mandag

Midtpunkt

Merkelig, alle streber etter å være midtpunktet i noe.
Å være den alle ser på, den alle beundrer, den alle snakker om.


Hvorfor?




Om alle står i en ring å ser på meg føler jeg meg dum. 
Når jeg har bursdag og alle synger blir jeg flau og fnisete.
Jeg vil ikke folk skal snakke om meg, jeg vil de skal snakke til meg. 
Hvis jeg vet folk ser på meg, begynner jeg å lure på hva som er galt - Har jeg en edderkopp i håret? Er kjolen min for kort? Har jeg sølt på meg selv? Mistet jeg noe på bakken? Har jeg sagt noe galt? Går jeg rart? Ser jeg ok ut? Skal jeg løpe bort eller bare stå? Hvem her kan redde meg? Må de virkelig se? Hva ser de på? Hva tenker de?


FÅ MEG BORT HERFRA!!!

Jeg har det fint på kanten, der er det mindre sjanse for at jeg skal velte oppi smørøyet.
Men la meg ikke stå alene, da kan det være jeg faller bakover, og hvem vet hvor langt det er til bakken?


see you soon
- katrine 

4 kommentarer:

  1. jeg vil være midtpunkt!

    SvarSlett
  2. Hvem vil vel ikke være midtpunkt??

    SvarSlett
  3. å kjære deg, du er fantastisk søt, vet du det? <3

    SvarSlett
  4. WOW, du e jo faen skamnice!!!

    SvarSlett