onsdag

ikke naken

Har du noen gang følt at noen kler av deg med øynene sine?

Vel, la oss si at en helt normal jente, vi kaller henne Katrine, sitter på et bibliotek og gjør lekser. Helt for seg selv, stille og ensom sitter hun i et hjørne ognyter smålydene rundt henne, lukten av bøkene og smaken av pistasjenøttene hun har med seg.

Sett nå at det kommer en mann inn i hennes hjørne. Han går litt rundt, kikker på forskjellige bøker og går igjen. Katrine sitter igjen med en merkelig følelse i magen av at mannen ikke så på bøkene i det hele tatt. Noen minutter senere kommer han tilbake, han blir stående og stirre inn på rommet bak henne i nesten fem minutter.
Katrine kjenner seg kvalm, det var nok de fem lengste minuttene hun hadde opplevd på lenge og når mannen IGJEN kommer tilbake kryper hjertet til Katrine helt opp i halsen hennes. Denne gangen ser hun i øyekroken at han ser på henne. Igjen og igjen snur han blikket mot enne før han plutselig setter seg ned ved siden hennes. "tilfeldigvis" aker han nærmere og nærmere hennes side av sofaen og hun taster febrilsk på PC-en, stirrer inn i skjermen og ønsker, ønsker hardt at denne mannen skal gå.


Til slutt reiser han seg.
Han går ut av hjørnet, ut av biblioteket
ut av syne.
Katrine sitter igjen
hun kjenner hun er litt anpusten, pulsen er på maks og hodet dundrer.


Jeg vil hjem, jeg ha luft.



see you soon
- katrine♥

6 kommentarer:

  1. jævla perverst!!! Om det handle om deg???

    SvarSlett
  2. å men kjære deg! <3 ekle, ekle, mannen -tenk om han var en voldtektsmann?? Nei uff og oj, jeg er glad jeg ikke er like pen som deg ;) så slipper jeg slike ting :P hehe

    SvarSlett
  3. Velsi creapy... Men eg elske måten du skrive denne historien! eg hørre liksom stemmen din i hode :P d e vertfall weird!

    SvarSlett
  4. Marianne: Ja, det handle om meg:P haha

    Monica: haha, du e weird :P og litt zøt <3

    SvarSlett
  5. SV: I denne sammenhengen brukte eg "bare" i en setning som understreket at det ikke var "bare det" :P

    Men, men - Eg tror egentlig han mannen bare hadde lyst på noen pistasje-nøtter :) Og uansett vet eg at tittelen på innlegget ikke var tilfeldig <3 :P

    SvarSlett