onsdag

You make me happy

Jeg liker fransk :) 
Det er et spennende og sært språk
Kanskje jeg skal ta et kurs en gang? Hm...

Det er sol ute i dag og jeg har sommerkjole på meg. Endelig en varm vårdag slik det skal være.
Jeg tror jeg skal sitte ute i dag,
før jeg skal rydde rommet og pakke til i morgen. Hvorfor har det seg slik at rommet alltid blir rotete igjen uansett hvor mye jeg rydder?

jaja,
det er bedre å ha system i rotet enn rot i systemet.
I morgen flytter jeg til jæren med Elise og Maren, vi skal bo der i helgen og jeg gleder med sååå mye!!

see you soon
- katrine♥

2 kommentarer:

  1. Varmt og varmt...
    Men ja, fransk e faktisk spennende :)

    SvarSlett
  2. Lyyyver du på varmen nå Katrine? ;) hehe

    jeg kan lære deg fransk neste gang vi treffes <3 ettersom du ikke har venner som er så snille og lærer deg, hehe

    SvarSlett