søndag

I'm leavin'                                                                                                     (where you gonna go?) 
Haugesund

Anywhere it don't snow                                                                                                            (sure)
Feel the sun glow                                                                                                                      (ohh)
Cruisin' in my car like from a video
Let'em know we're on                                                                                                  (let's go!)
Kilde og inspirasjon: Paperboys – Barcelona


Min egen lille versjon av Paperboys sin hit Barcelona. Hvorfor? Fordi jeg drar til haugesund i morgen! Hva skal jeg der å gjøre? Kjøre bil :) Woop Woop! 


Har jeg med internettet?  - KLART! 
Skal jeg holde dere oppdatert om hver minste uviktige detalj ved kjøringen?  -(igjen:) KLART! 


See yah ! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar